luni, 7 mai 2012

O noua intalnire cu clasa a IV-a

După cum am promis, astăzi am revenit la clasa a IV-a pentru a desfăşura mai multe activităţi. Am început prin a vorbi despre valorile europene, iar apoi am avut o mică dezbatere pe această tema. Dupa discutie am organizat un concurs cu subiecte despre Uniunea Europeana şi despre valorile ce reprezintă această comunitate.Copii au fost grupati in echipe de câte 3 pentru a dobândi valori ca: munca in echipă, cooperare, comunicare, egalitate şi respect reciproc. Scopul acestui concurs nu a fost doar acela de a le evalua cunoştiinţele acumulate pe perioada campaniei, ci acela de a-i invăţa să lucreze in echipă. La sfârşitul concursului am rezolvat împreună subiectele şi am schimbat impresii. Premiile vor fi inmânate pe data de 9 Mai, după evaluarea lucrărilor de către membrii echipei noastre.


În timpul rămas i-am rugat să realizeze planşe cu tema ,,Valorile Europene prin ochii tai''. Copiii au fost receptivi şi-au reprezentat prin pictură valori ca egalitate, uniune şi respect. Considerăm că activitatea a fost un succes şi vom reveni la clasa a IV-a cu mare drag.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu