sâmbătă, 12 mai 2012

Solidaritate, toleranta si nediscriminare!



Astazi, 12 Mai, echipa EuroVizionarii a vizitat doua centre de plasament din orasul Motru pentru a aduce alimente si bucurie celor mici. In total am impartit 13 pachete reusind astfel sa promovam valori ca Solidaritate, Toleranta si Nediscriminare fata de situatia materiala si de problemele celorlalti.Copiii au fost incantati de prezenta noastra si ne-au primit cu mare drag. La randul nostru si noi am fost fericiti ca am reusit sa le aducem un zambet pe buze.

Tot prin intermediul acestei vizite am reusit sa le vorbim despre valorile Uniunii Europene, iar ei au fost incantati sa descopere lucruri noi.

Actiunea noastra caritabila a avut succes si le-am promis ca o sa ne intoarcem si cu alte ocazii.








 Multumim sponsorilor nostrii pentru ajutorul oferit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu