marți, 8 mai 2012

Pacea si jocul de a pacea :)

Ne-am înscris în această competiţie pentru că noi credem în valori ca libertate, egalitate, respect reciproc, toleranţă sau unitate. Ceea ce ni s-a întâmplat astăzi la întâlnirea cu clasa a VI-a (o sa vedeti intr-un post viitor) a fost foarte interesant. După ce am discutat împreună despre aceste valori, am ajus să discutăm şi despre pace. I-am întrebat pe copii ce este pentru ei pacea. Am primit multe răspunsuri printre care şi cel al lui Eunice care ne-a spus "Eu cred că pacea este rezultatul tuturor acestor valori.". Ne-au plăcut foarte mult cuvintele ei care ne-au inspirat si în realizarea acestui articol.

Un alt lucru esenţial în care credem este educaţia, pentru că aceasta este sufletul unei ţări. Şi când spunem educaţie nu ne referim doar la materii ca matematică sau biologie, ci şi la cea spirituală care se formează încă de la cele mai mici vârste. Astăzi vă prezentăm o poveste ce uneşte educaţia şi pacea într-un  context special din care avem cu toţii de învăţat.

Următorul filmuleţ de la TED prezintă povestea unui Joc al Păcii realizat de un profesor împreună cu elevii săi de clasa a IV-a.


Vezi cu subtitrare aici.

Daca ati vazut discursul, cu siguranta vreti sa vedeti si filmuletul despre care vorbeste:



Suntem siguri ca aceasta poveste v-a inspirat si v-a facut sa zambiti. Sa aveti o zi frumoasa in continuare :)

Un comentariu: